نقش رسانه های اجتماعی برای مدیریت موثر ورزش
پذیرفته شده برای پوستر
شناسه دیجیتال (DOI): 10.48308/ths.2024.9938
کد مقاله : 1287-THS
نویسندگان
1آموزش و پرورش پاکدشت
2کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی ، دبیر تربیت بدنی، آموزش و پرورش پاوه، ایران
3کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی ، دبیر تربیت بدنی، آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، ایران
4دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، تهران،ایران
چکیده
مقدمه: رسانه های اجتماعی فقط ابزاری برای سرگرمی یا ارتباط نیستند. همچنین یک پلتفرم قدرتمند برای مدیریت ورزش است که در آن می توانید با طرفداران درگیر شوید، برند خود را تبلیغ کرد و عملکرد خود را نظارت کنید. ما بطور خاص قصد داریم به سوالات زیر پاسخ دهیم: چگونه می توان از رسانه های اجتماعی به عنوان یک مدیر ورزشی به طور موثر استفاده کرد؟ و در چشم انداز دیجیتال حرکت کنیم؟
روش تحقیق: جستجوی رایانه ای در بعضی پایگاه های داده از جمله Elsevier ، Sport Medicine ، Routledge، direct Science ، Sage Research Methods، Index ، Social Science،Medline ،sport studies، با کلید واژه رسانه های اجتماعی و مدیریت ورزش در بین مقالات منتشر شده و با استفاده از کتاب های معتبر و اسناد در دسترس انجام شد.
یافته ها: اولین قدم برای مدیریت موفق رسانه های اجتماعی این است که بفهمید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و چه می خواهند. شما باید در مورد جمعیت شناسی، ترجیحات،رفتارها و بازخورد آنها تحقیق کنید.هنگامی که مخاطبان خود را شناختید، باید استراتژی ای ایجاد کنید که با اهداف و مقاصد شما همسو باشد. شما باید تصمیم بگیرید که از چه پلتفرم هایی استفاده کنید، چه محتوایی ایجاد کنید، شما باید دید روشنی از آنچه می خواهید با حضور خود در رسانه های اجتماعی به دست آورید داشته باشید.محتوا ،کلید جذب و حفظ مخاطب است. شما باید محتوایی تولید کنید که برای فالوورهایتان مرتبط، جذاب و ارزشمند باشد. شما باید چیزی را به آنها پیشنهاد دهید که در جای دیگری نتوانند آن را پیدا کنند.شبکه های اجتماعی یک خیابان یک طرفه نیستند. این یک مکالمه دو طرفه است که نیاز به تعامل و بازخورد دارد. شما باید به نظرات، سوالات و شکایات فالوورهای خود به موقع و محترمانه پاسخ دهید. شما باید حمایت، قدردانی و انتقاد آنها را تایید کنید.گام نهایی برای مدیریت موثر رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی عملکرد شماست. شما باید نتایج خود را ردیابی و اندازه گیری کنید، مانند دسترسی، برداشت ها، کلیک ها، لایک ها، اشتراک گذاری ها، نظرات یا تبدیل ها.
نتیجه گیری: نتایج پزوهش در این مقاله نشان می دهد که معیارهای کلیدی مانند دسترسی،برداشتها،کلیکها،لایکها، اشتراکگذاریها و نظرات را با استفاده از ابزارهای تحلیلی ارائهشده توسط پلتفرمهای رسانههای اجتماعی نظارت کنید. از دادهها و بینشهای گزارشهای تحلیلی برای درک روندها، شناسایی استراتژیهای موفق و مشخص کردن زمینههای بهبود استفاده کنید. عواملی مانند انواع محتوا، زمان ارسال و سطوح تعامل را تجزیه و تحلیل کنید. با استراتژیها، قالبهای محتوا و پلتفرمهای مختلف آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی به بهترین وجه در بین مخاطبان شما طنینانداز میشود. در نهایت بر اساس تجزیه و تحلیل و آزمایش خود، تصمیمات مبتنی بر داده را برای بهینه سازی استراتژی رسانه های اجتماعی خود بگیرید.
روش تحقیق: جستجوی رایانه ای در بعضی پایگاه های داده از جمله Elsevier ، Sport Medicine ، Routledge، direct Science ، Sage Research Methods، Index ، Social Science،Medline ،sport studies، با کلید واژه رسانه های اجتماعی و مدیریت ورزش در بین مقالات منتشر شده و با استفاده از کتاب های معتبر و اسناد در دسترس انجام شد.
یافته ها: اولین قدم برای مدیریت موفق رسانه های اجتماعی این است که بفهمید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و چه می خواهند. شما باید در مورد جمعیت شناسی، ترجیحات،رفتارها و بازخورد آنها تحقیق کنید.هنگامی که مخاطبان خود را شناختید، باید استراتژی ای ایجاد کنید که با اهداف و مقاصد شما همسو باشد. شما باید تصمیم بگیرید که از چه پلتفرم هایی استفاده کنید، چه محتوایی ایجاد کنید، شما باید دید روشنی از آنچه می خواهید با حضور خود در رسانه های اجتماعی به دست آورید داشته باشید.محتوا ،کلید جذب و حفظ مخاطب است. شما باید محتوایی تولید کنید که برای فالوورهایتان مرتبط، جذاب و ارزشمند باشد. شما باید چیزی را به آنها پیشنهاد دهید که در جای دیگری نتوانند آن را پیدا کنند.شبکه های اجتماعی یک خیابان یک طرفه نیستند. این یک مکالمه دو طرفه است که نیاز به تعامل و بازخورد دارد. شما باید به نظرات، سوالات و شکایات فالوورهای خود به موقع و محترمانه پاسخ دهید. شما باید حمایت، قدردانی و انتقاد آنها را تایید کنید.گام نهایی برای مدیریت موثر رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی عملکرد شماست. شما باید نتایج خود را ردیابی و اندازه گیری کنید، مانند دسترسی، برداشت ها، کلیک ها، لایک ها، اشتراک گذاری ها، نظرات یا تبدیل ها.
نتیجه گیری: نتایج پزوهش در این مقاله نشان می دهد که معیارهای کلیدی مانند دسترسی،برداشتها،کلیکها،لایکها، اشتراکگذاریها و نظرات را با استفاده از ابزارهای تحلیلی ارائهشده توسط پلتفرمهای رسانههای اجتماعی نظارت کنید. از دادهها و بینشهای گزارشهای تحلیلی برای درک روندها، شناسایی استراتژیهای موفق و مشخص کردن زمینههای بهبود استفاده کنید. عواملی مانند انواع محتوا، زمان ارسال و سطوح تعامل را تجزیه و تحلیل کنید. با استراتژیها، قالبهای محتوا و پلتفرمهای مختلف آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی به بهترین وجه در بین مخاطبان شما طنینانداز میشود. در نهایت بر اساس تجزیه و تحلیل و آزمایش خود، تصمیمات مبتنی بر داده را برای بهینه سازی استراتژی رسانه های اجتماعی خود بگیرید.
کلیدواژه ها
Title
The role of social media for sports management
Authors
ali bastami, mehrdad khoshroo, Masoume Danai, Fatemeh sazegar
Abstract
Introduction: Social media is not just a tool for entertainment or communication. It is also a powerful sports management platform where you can engage with fans, promote your brand and monitor your performance. Specifically, we intend to answer the following questions: How can social media be used effectively as a sports manager? And move in the digital landscape?
Research method: computer search in some databases such as Elsevier, Sport Medicine, Routledge, direct Science, Sage Research Methods, Index, Social Science, Medline, sport studies, with keywords of social media and sports management among published articles. and was done using authentic books and available documents.
Findings: The first step to successful social media management is to understand who your target audience is and what they want. You need to research their demographics, preferences, behaviors and feedback. Once you know your audience, you need to create a strategy that aligns with your goals and objectives. You must decide what platforms to use, what content to create, you must have a clear vision of what you want to achieve with your presence on social media. Content is the key to attracting and retaining an audience. You must produce content that is relevant, engaging and valuable to your followers. You have to offer them something they can't find anywhere else. Social media is not a one-way street. It's a two-way conversation that requires interaction and feedback. You should respond to your followers' comments, questions and complaints in a timely and respectful manner. You should acknowledge their support, appreciation and criticism. The final step to effective social media management is to analyze and optimize your performance. You need to track and measure your results, such as reach, impressions, clicks, likes, shares, comments or conversions.
Conclusion: The results of the study in this paper show that monitoring key metrics such as reach, impressions, clicks, likes, shares and comments using analytical tools provided by social media platforms. Use data and insights from analytics reports to understand trends, identify successful strategies, and pinpoint areas for improvement. Analyze factors such as content types, posting times, and engagement levels. Experiment with different strategies, content formats, and platforms to see what resonates best with your audience. Finally, based on your analysis and testing, make data-driven decisions to optimize your social media strategy.
Research method: computer search in some databases such as Elsevier, Sport Medicine, Routledge, direct Science, Sage Research Methods, Index, Social Science, Medline, sport studies, with keywords of social media and sports management among published articles. and was done using authentic books and available documents.
Findings: The first step to successful social media management is to understand who your target audience is and what they want. You need to research their demographics, preferences, behaviors and feedback. Once you know your audience, you need to create a strategy that aligns with your goals and objectives. You must decide what platforms to use, what content to create, you must have a clear vision of what you want to achieve with your presence on social media. Content is the key to attracting and retaining an audience. You must produce content that is relevant, engaging and valuable to your followers. You have to offer them something they can't find anywhere else. Social media is not a one-way street. It's a two-way conversation that requires interaction and feedback. You should respond to your followers' comments, questions and complaints in a timely and respectful manner. You should acknowledge their support, appreciation and criticism. The final step to effective social media management is to analyze and optimize your performance. You need to track and measure your results, such as reach, impressions, clicks, likes, shares, comments or conversions.
Conclusion: The results of the study in this paper show that monitoring key metrics such as reach, impressions, clicks, likes, shares and comments using analytical tools provided by social media platforms. Use data and insights from analytics reports to understand trends, identify successful strategies, and pinpoint areas for improvement. Analyze factors such as content types, posting times, and engagement levels. Experiment with different strategies, content formats, and platforms to see what resonates best with your audience. Finally, based on your analysis and testing, make data-driven decisions to optimize your social media strategy.
Keywords
Social Media, effective management, Sports